Były Managing Director adidas dołącza do Team Vitality jako Co-CEO

Guillaume de Monplet

Guillaume de Monplanet, bo o nim mowa wykorzysta swoje 20-letnie doświadczenie w budowaniu jednych z największych marek lifestyle'owych na świecie, takich jak adidas i Reebok, aby kierować globalną ekspansją Team Vitality i nadzorować jej rozwój w markę, która napędza kulturę.

Wiodąca globalna organizacja esportowa Team Vitality z przyjemnością ogłasza powołanie Guillaume’a de Monplaneta na stanowisko dyrektora zarządzającego i współzarządzającego, który łączy ponad 20-letnie doświadczenie w branży sportowej i lifestyle’owej, w tym w kultowej odzieży sportowej marki adidas i Reebok. Po ugruntowaniu swojej pozycji jako czołowej organizacji esportowej, Team Vitality wprowadził Guillaume’a do swoich szeregów, aby kontynuować realizację celów w globalnej ekspansji.

Dołączenie Guillaume’a de Monplaneta jest punktem zwrotnym w historii Team Vitality, który dąży do osiągnięcia celu, jakim jest bycie światowym liderem w branży esportowej. To także kluczowy moment dla branży, ponieważ dołącza do niej jeden z najbardziej wpływowych liderów biznesu, odpowiedzialny za budowanie jednej z największych marek na świecie. Po niedawnej rekrutacji byłego zawodowego olimpijskiego piłkarza ręcznego Bruno Martiniego, Team Vitality kontynuuje strategię rozwoju dzięki wiedzy oraz doświadczeniu pionierów w świecie sportu.

Przejście Guillaume’a de Monplaneta do Team Vitality oznacza jego wejście do branży esportowej. Ostatnie osiem lat spędził w firmie adidas, gdzie był dyrektorem zarządzającym w Francuskim oddziale firmy, nadzorując pełny rachunek zysków i strat oraz ogólną odpowiedzialność za organizację ponad 700 pracowników. W ramach swojej roli Guillaume posunął się naprzód i dokonał przeglądu infrastruktury oddziału organizacyjnego, tworząc nową siedzibę i zespół zarządzający, który skupił się na różnorodności i integracji. Przed adidasem Guillaume obejmował stanowisko Country Brand Director we Francji, w pokrewnej marce Reebok, gdzie przewodził pozycjonowaniu i rozwojowi marki, w tym integracji z grupą adidas.

Pełniąc rolę w Team Vitality, Guillaume wykorzysta swoje doświadczenie w zarządzaniu marką i jej rozwoju, a także swoje doświadczenie w pracy na całym świecie, aby pomóc w międzynarodowej ekspansji i budowaniu świadomości marki Team Vitality. Będzie również pracował nad udoskonaleniem struktury organizacji, tak aby efektywność była  jej fundamentem, gdyż marka stara się wzmocnić swoją pozycję również poza branżą esportową.

Dzięki Reebok i adidas miałem szczęście rozwijać się i obsługiwać dwie najbardziej wpływowe światowe marki kultury młodzieżowej. Wierzę, że Vitality ma swoje korzenie w esporcie i może być częścią tej grupy marek. To, co zespół osiągnął w ciągu zaledwie 8 lat, jest niesamowite. Poziom talentu i kreatywności prezentowany codziennie na V.Hive i Stade de France, a także w naszych międzynarodowych siedzibach, jest po prostu oszałamiający. Z niecierpliwością czekam na odkrywanie nowej branży i mam nadzieję, że moje doświadczenie biznesowe i przywódcze pomoże Team Vitality osiągnąć nowe szczyty na całym świecie.

Guillaume de Monplanet, dyrektor zarządzający i współzarządzający, Team Vitality

Vitality była niesamowitą podróżą przez ostatnie 8 lat i nie mogliśmy być bardziej dumni z tego, co już osiągnęliśmy. Jednak nadal chcemy iść dalej, aby osiągnąć najwyższe cele i właśnie dlatego chcieliśmy sprowadzić kogoś, kto będzie w stanie przenieść nas na wyższy poziom. Guillaume idealnie pasował od samego początku, a ja jestem bardzo pokorny i podekscytowany, że mogę z nim pracować. Razem dążymy do tego, aby Vitality stało się najlepszą drużyną esportową na świecie. To nie jest nasze marzenie, to nasz cel. Z bardziej osobistego punktu widzenia jestem pewien, że współpraca z Guillaume będzie fantastycznym doświadczeniem edukacyjnym.

Nicolas Maurer, współzałożyciel i dyrektor generalny Team Vitality

Od momentu powstania w 2013 roku, francuskie Team Vitality stało się jedną z najbardziej znanych organizacji esportowych i jest miejscem dla najlepszych graczy esportowych w branży, którzy rywalizują w największych światowych tytułach esportowych. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Team Vitality nadal rozwijał swoje dziedzictwo esportowe, ostatnio ogłaszając swoje wysiłki w ekspansji w Indiach i podpisując listę zawodników którzy będą reprezentować drużynę w jednej z najbardziej zaawansowanych gier w branży, Valorat. Team Vitality współpracuje również z największymi markami z różnych dziedzin technologii i stylu życia, w tym adidas, Orange, Philips, Aldi i Corsair.


Źródło: Team Vitality

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF