Contentive – tworzymy nową jakość w content marketingu
nowy projekt contentowo-natywny w Digitree Group
W dzisiejszych czasach rola content marketingu w promowaniu marki jest ogromna. Dobry content wpływa przede wszystkim na budowanie pozytywnego wizerunku, zwiększa ruch na stronie www oraz dostarcza nowych klientów. Dawanie swoim odbiorcom wartościowej treści – w odpowiedniej formie, a jednocześnie realizującej przyjętą strategię marketingową – to obowiązek każdej firmy.
Wyróżniaj się lub zgiń
Nawet najlepiej zaprojektowana marka, sprzedająca oryginalne i dobrej jakości produkty lub usługi, jeśli nie będzie kojarzona przez użytkownika, nie odniesie sukcesu. To z kolei nie wydarzy się, bez uwidocznienia odbiorcy wartości, które tę konkretną markę wyróżniają. Content marketing to działanie, które można wdrożyć w każdej branży. Coraz więcej osób chce podejmować świadome decyzje, także te zakupowe, dlatego często szuka wiedzy i informacji. Dobry, pomocny i wartościowy content, jest zatem dziś walutą na wagę złota. By jednak dotarł on do właściwych, czyli zainteresowanych daną treścią osób, oprócz atrakcyjnej formy, należy zadbać też o wybór wykorzystywanych kanałów komunikacji, tak by na każdym etapie lejka marketingowego użytkownik miał zapewniony punkt styku z promującą się w ten sposób marką.
Nowa jakość w content marektingu
Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych zdaje sobie sprawę, że współcześni internauci są o wiele bardziej wymagający niż dawniej. Według badań opublikowanych przez ICMF, wydatki przeznaczone na content marketing w 2020 były aż o 38% wyższe niż w 2018 roku. Oznacza to, że zwyczajne treści – w rzeczywistości, w której “content is king” – już powoli nie wystarczają. Można tworzyć ciekawe artykuły, filmy, czy posty w social mediach, ale bez odpowiedniej promocji, nigdy nie trafią do odpowiednich odbiorców, bo walka na tym polu jest coraz bardziej zaciekła, a Internet pełen poradników, powtarzających często te same rady. Co zatem należy zrobić, aby firma wyprzedziła rywali i dotarła ze swoją komunikacją do jak najszerszego grona użytkowników w sieci? Należy wejść na nowy poziom w content marketingu. Nie każda marka posiada odpowiednie zasoby, by skutecznie stworzyć i realizować strategię content marketingową. Z pomocą przychodzą zatem agencje specjalizujące się w tworzeniu contentu. Czy to jednak wystarczy? Wszak…
…dobry content daje dobre rezultaty…
…ale dopiero dobra dystrybucja sprawia, że dociera on do właściwych ludzi. Należy zatem do tworzenia contentu i jego promocji podejść kompleksowo. Tym właśnie zajmuje się zespół Contentive, należący do nowego projektu, stworzonego w ramach Digitree Group.
Content + Native = Contentive
Contentive to projekt, który łączy w sobie zarówno działania content marketingowe, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz reklamowe. Specjaliści w Contentive zajmują się tworzeniem materiałów w dowolnej formie – video, audio, animacji oraz treści pisanych. Następnie powstały content jest kierowany do zainteresowanych nim odbiorców, za pomocą technologii platform dystrybucji reklam natywnych i programmatic, w tym zarówno światowych liderów rynku, takich jak Taboola, Zemanta czy MGID, jak i własnej platformy do reklamy natywnej Nativeo. Ponadto Contentive będąc częścią ekosystemu Digitree Group, posiada ogromne możliwości crossowania pozostałych produktów i usług z portfolio Grupy, uzupełniając ofertę i tworząc tym samym kompleksowe rozwiązania reklamowe.
Tworząc Contentive, udało się nam połączyć moc contentu i reklamy natywnej w całość. Jest to jedno miejsce, w którym tworzymy, publikujemy, promujemy i dystrybuujemy content. Nie ograniczamy się tylko do pisania artykułów. Wiemy, jak rozpoznać oczekiwania Partnera względem treści i dopasować ją do odpowiednich kanałów komunikacji na każdym etapie lejka marketingowego. Cenimy czas naszych Partnerów, dlatego działamy w myśl all in one hands – szybko, jakościowo i w terminie. Rozwiązanie to jest dedykowane reklamodawcom, domom mediowym, klientom indywidualnym, ale także stanowi atrakcyjną ofertę współpracy dla wydawców.
Paulina Kozyra
Head of Business Development w Contentive
Contentive współpracuje ze wszystkimi najważniejszymi wydawcami w Polsce, wśród których znajdują się zarówno najwięksi gracze kumulujący znaczną część rynku wydawnicznego jak i niezależne serwisy branżowe, przez co możliwości dystrybucji tworzonych tam treści są praktycznie nieograniczone i zawsze optymalnie dopasowane do potrzeb klienta.
Zapraszamy na stronę WWW projektu w celu poznania bliższych informacji.