...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Contentive – tworzymy nową jakość w content marketingu

Content i Reklama Natywna

W dzisiejszych czasach rola content marketingu w promowaniu marki jest ogromna. Dobry content wpływa przede wszystkim na budowanie pozytywnego wizerunku, zwiększa ruch na stronie www oraz dostarcza nowych klientów. Dawanie swoim odbiorcom wartościowej treści - w odpowiedniej formie, a jednocześnie realizującej przyjętą strategię marketingową - to obowiązek każdej firmy.

Wyróżniaj się lub zgiń

Nawet najlepiej zaprojektowana marka, sprzedająca oryginalne i dobrej jakości produkty lub usługi, jeśli nie będzie kojarzona przez użytkownika, nie odniesie sukcesu. To z kolei nie wydarzy się, bez uwidocznienia odbiorcy wartości, które tę konkretną markę wyróżniają. Content marketing to działanie, które można wdrożyć w każdej branży. Coraz więcej osób chce podejmować świadome decyzje, także te zakupowe, dlatego często szuka wiedzy i informacji. Dobry, pomocny i wartościowy content, jest zatem dziś walutą na wagę złota. By jednak dotarł on do właściwych, czyli zainteresowanych daną treścią osób, oprócz atrakcyjnej formy, należy zadbać też o wybór wykorzystywanych kanałów komunikacji, tak by na każdym etapie lejka marketingowego użytkownik miał zapewniony punkt styku z promującą się w ten sposób marką. 

Nowa jakość w content marektingu

Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych zdaje sobie sprawę, że współcześni internauci są o wiele bardziej wymagający niż dawniej. Według badań opublikowanych przez ICMF, wydatki przeznaczone na content marketing w 2020 były aż o 38% wyższe niż w 2018 roku. Oznacza to, że zwyczajne treści – w rzeczywistości, w której “content is king” – już powoli nie wystarczają. Można tworzyć ciekawe artykuły, filmy, czy posty w social mediach, ale bez odpowiedniej promocji, nigdy nie trafią do odpowiednich odbiorców, bo walka na tym polu jest coraz bardziej zaciekła, a Internet pełen poradników, powtarzających często te same rady. Co zatem należy zrobić, aby firma wyprzedziła rywali i dotarła ze swoją komunikacją do jak najszerszego grona użytkowników w sieci? Należy wejść na nowy poziom w content marketingu. Nie każda marka posiada odpowiednie zasoby, by skutecznie stworzyć i realizować strategię content marketingową. Z pomocą przychodzą zatem agencje specjalizujące się w tworzeniu contentu. Czy to jednak wystarczy? Wszak…

…dobry content daje dobre rezultaty…

…ale dopiero dobra dystrybucja sprawia, że dociera on do właściwych ludzi. Należy zatem do tworzenia contentu i jego promocji podejść kompleksowo. Tym właśnie zajmuje się zespół Contentive, należący do nowego projektu, stworzonego w ramach Digitree Group.

contentive_www

Content + Native = Contentive

Contentive to projekt, który łączy w sobie zarówno działania content marketingowe, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz reklamowe. Specjaliści w Contentive zajmują się tworzeniem materiałów w dowolnej formie – video, audio, animacji oraz treści pisanych. Następnie powstały content jest kierowany do zainteresowanych nim odbiorców, za pomocą technologii platform dystrybucji reklam natywnych i programmatic, w tym zarówno światowych liderów rynku, takich jak Taboola, Zemanta czy MGID, jak i własnej platformy do reklamy natywnej Nativeo. Ponadto Contentive będąc częścią ekosystemu Digitree Group, posiada ogromne możliwości crossowania pozostałych produktów i usług z portfolio Grupy, uzupełniając ofertę i tworząc tym samym kompleksowe rozwiązania reklamowe. 

 Tworząc Contentive, udało się nam połączyć moc contentu i reklamy natywnej w całość. Jest to jedno miejsce, w którym tworzymy, publikujemy, promujemy i dystrybuujemy content. Nie ograniczamy się tylko do pisania artykułów. Wiemy, jak rozpoznać oczekiwania Partnera względem treści i dopasować ją do odpowiednich kanałów komunikacji na każdym etapie lejka marketingowego. Cenimy czas naszych Partnerów, dlatego działamy w myśl all in one hands – szybko, jakościowo i w terminie. Rozwiązanie to jest dedykowane reklamodawcom, domom mediowym, klientom indywidualnym, ale także stanowi atrakcyjną ofertę współpracy dla wydawców.

Paulina Kozyra

Head of Business Development w Contentive

Contentive współpracuje ze wszystkimi najważniejszymi wydawcami w Polsce, wśród których znajdują się zarówno najwięksi gracze kumulujący znaczną część rynku wydawnicznego jak i niezależne serwisy branżowe, przez co możliwości dystrybucji tworzonych tam treści są praktycznie nieograniczone i zawsze optymalnie dopasowane do potrzeb klienta.

Zapraszamy na stronę WWW projektu w celu poznania bliższych informacji. 

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group