Czwarta edycja Dnia Reklamy
Brief chętnie wspiera inicjatywy studenckie. Chcemy mieć wkład w edukację, wymianę opinii i doświadczeń z młodymi ludźmi. Dlatego też kilka dni temu redaktor naczelny magazynu - Grzegorz Kiszluk, wziął udział w kolejnej edycji Dnia Reklamy. Oto krótka relacja z wydarzenia.
Dnia 20 maja na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się czwarta edycja „Dnia Reklamy”, organizowanego przez Koło Naukowe Marketingu „Target”.
Gośćmi wydarzenia byli: Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny magazynu „Brief”, Jacek Studzioski – Senior Strategy Planer w 180 Heartbeats + Jung von Matt, Paweł Wójcik – New Bussines Director w Millward Brown, oraz Tadeusz Żórawski – Prezes Zarządu Universal McCann, którzy uczestniczyli w dwóch debatach oksfordzkich. Dyskusje poruszały temat etyki w reklamie oraz skuteczności nośników komunikacji marketingowej – telewizji i internetu.
Po wymienieniu argumentów przez dyskutantów studenci mogli zadad gościom pytania a następnie zagłosowad na zwycięzcę danej debaty.
Zwycięzcy debaty:
Internet vs. TV – Grzegorz Kiszluk oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja za telewizją)
Etyka w reklamie – Paweł Wójcik oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja przeciw etyce).
fot. Koło Naukowe Marketingu „Target”
::
fot. Fotolia / AGPhotography