Czy w erze digitalu, treści drukowane mają jeszcze sens?

Jesteśmy przyzwyczajeni do łatwej dostępności treści cyfrowych. Wystarczy parę kliknięć, wpisanie hasła w wyszukiwarkę i wynik jest gotowy. Jednakże coraz częściej możemy napotkać na treści premium, które mają swoją wartość. Tym bardziej cieszy, że nawet w branży growej pewne informacje premierowo przekazywane są na tradycyjnym papierze. PSX Extreme opublikuje premierowe treści związane z Cyberpunk 2077, które niewątpliwie jest jedną z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku.

PSX Extreme w jutrzejszym papierowym wydaniu opublikuje jako pierwsi na świecie najnowsze informacje związane z premierą Cyberpunk 2077 (dostępne jest również wydanie cyfrowe). Zwykle to prasa jest opóźniona w stosunku do internetu, a tym razem będzie inaczej. Ciekawe wydarzenie, biorąc pod uwagę że dotyczy się to branży gier. A już na pewno jest to unikatowa sprawa, biorąc pod uwagę również media światowe.

Fot. PSX Extreme

Cyberpunk 2077 to tworzona przez CD Projekt Red fabularna gra akcji, osadzona w otwartym świecie fikcyjnego, dystopijnego Night City. Wydanie gry zaplanowano na 19 listopada 2020. To kolejna flagowa produkcja warszawskiego studia, i kolejny po serii Wiedzmin tytuł z globalnymi aspiracjami.

Gra wyczekiwana jest przez miliony fanów na całym świecie, co skutecznie napędza również notowania spółki na giełdzie, która w pewnym momencie została najcenniejszą spółka gamedev w całej Europie wyprzedzając nawet Ubisoft!

Brawa zarówno dla CD Projekt Red za świetnie prowadzoną kampanie, jak również dla PSX Extreme za wypracowanie sobie pierwszeństwa do publikacji najnowszych materiałów. Premiera gry z pewnością sporo namiesza na rynku gier w ostatnim kwartale. Warto obserwować, co się dzieję wokół tego tytułu.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana