Debata: Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych…

0 4 091

Zapraszamy na relację z debaty, która miała miejsce podczas drugiej edycji Welcome Festivalu – Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc. Tematem głównym był „Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych za pomocą mediów cyfrowych”.

W debacie udział wzięli (od lewej):
Anna Korolczuk, Discovery Polska;
Bartosz Mielczarski, Atmedia;
Piotr Adamczyk, MEC;
Agnieszka Szlaska, Clear Channel Poland;
Anna Grygorcewicz, Clear Channel;
Artur Jabłoński, MSU Publishing;
Mikołaj Nowak, „Fakty” TVN;
Jacek Szymczyk, Discovery Polska

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej