Debata: Marketing jest wszystkim

3 381

13 maja br. w warszawskiej restauracji Blue Cactus odbyła się debata poświęcona miejscu marketingu w strukturze firm.

W debacie wzięli udział: Aleksandra Harasiuk, dyrektor marketingu, Manhattan Business; Katarzyna Wojniak, Stowarzyszenie Marketing for Business; Robert Narojek, Lotte Wedel; Marta Chalimoniuk-Nowak, doradca, konsultant, publicystka w „Health Brands”; Ariel Maciaszek, dyrektor, Tani Opał; Marcin Kalkhoff, BrandDoctor.pl; Marcin Iwankiewicz, Maclvan; Edyta Granowska, Gared; Filip Wołowski, managing director, partner, Roth Observatory International; Ilona Peszko, editorial and strategy director Grupon; Mariusz Brandt, CEO, Gdzie-kupie.pl

Spotkanie moderował
Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej