E-komunikacja: podsumowanie
Druga edycja konferencji e-komunikacja już za nami. Po raz kolejny udało nam się zgromadzić ekspertów ds. marketingu i reklamy, którzy podzielili się z naszymi gośćmi wiedzą na temat nowych trendów w komunikacji z klientami. Konferencję zwieńczyła debata na temat content marketingu.
Konferencja została podzielona na cztery obszary tematyczne: social media, mobile, performacne marketing oraz content marketing. Warto zauważyć, że w sumie mieliśmy zaszczyt gościć na E-komunikacji 2014, aż 173 osoby!
Album ze zdjęciami dostępny na naszym fan page’u -> obejrzyj
::
Social media
W temacie mediów społecznościowych jako pierwsza zabrała głos Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. Wystąpiła z prezentacją, o kontrowersyjnym tytule „Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!”. Następnie Ewa Betkier z Business Ad Network opowiedziała na pytanie: „Jak efektywnie promować marki za pomocą LinkedIn”. Co ciekawe, LinkedIn zadebiutował w tegorocznym rankingu 100 najcenniejszych marek świata, wyprzedając KFC, Pepsi czy Forda. To świadczy o olbrzymim potencjale tego serwisu.
Mobile
Nie bez przyczyny od kilku lat temat mobile marketingu nie schodzi z afisza. Smarftony i tablety stały się częścią naszej rzeczywistości. Przeniesie się ruchu w sieci z klasycznych stron WWW, na urządzenia mobilne wymaga dopasowania interfejsu do ekranów o różnych parametrach. O responsywnym designie oraz znaczeniu mobile w budowaniu i rozwoju firmy opowiedział Wincenty Kokot z agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz Norbert Cieślikowski, przedstawiciel iTaxi.
Performance marketing
W roli prelegentów w części poświęconej performance marketingowi wystąpili: Michał Kreczmar managing director w iProspect Polska, Ilona Peszko-Biskupska – dyrektor działu marketingu w firmie Grupon oraz Weronika Sobolak z serwisu Facebook.
Content marketing
Ostatnim, a zarazem bardzo aktualnym tematem, który poruszyliśmy podczas konferencji był content marketing. Maciej Woźniak z agencji Whites wygłosił prelekcję, podczas której opowiedział o efektywnym wykorzystaniu tej formy marketingu. Podczas będącej kontynuacją tematu debaty, nasi goście podjęli się między innymi próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem. Cała debata będzie dostępna na kanale Briefu w serwisie Youtube.
W roli ekspertów wystąpili:
Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet
Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network
Maciek Nowicki – Managing Creative Director, Isobar
Maciej Woźniak, Agencja Whites
::
W wakacyjnym numerze Brief zamieścimy raport dotyczący zagadnień omawianych na konferencji.
Dziękujemy wszystkim za przybycie i do zobaczenia za rok!