Emisja akcji kultowego CD-Action zakończona sukcesem

W ciągu 9 dni zakończyła się emisja akcji, której przedmiotem była inwestycja w marki CD-Action oraz PC Format istniejące na rynku od ponad 20 lat. 2394 inwestorów wsparło tytuł kwotą 1 243 535 złotych.

31 sierpnia rozpoczęła się akcja crowdfundingowa na rzecz magazynów CD-Action oraz PC Format, dzięki której każdy mógł zostać współwłaścicielem tych kultowych marek. W tym czasie inwestycję wsparło 2394 inwestorów, którzy wpłacili łącznie 1 243 535,41 PLN. Dzięki zebranym środkom możliwa będzie realizacja planów, które zostały jasno określone na stronie emisji – uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW i zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru. Kolejnym celem jest stworzenie kompleksowego studia wideo oraz rekrutacja kreatywnego zespołu, który będzie wsparciem dla redakcji. Ponadto trwają prace nad atrakcyjną ofertą prenumeraty, rozszerzeniem kanałów dystrybucji oraz podniesieniem jakości magazynów do standardów, jakimi cechowały się przed laty.

Jesteśmy ogromnie wzruszeni odzewem sympatyków i fanów CD-Action, którzy tak szybko i licznie przyłączyli się do naszej misji reaktywacji marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki zebranym środkom już niedługo będziemy mogli pochwalić się pierwszymi sukcesami oraz osiągać kolejne cele . Głęboko wierzę, że mając takich fanów, oba magazyny przetrwają kolejne dekady To prawdziwa przyjemność móc uczestniczyć w tym przedsięwzięciu, czuję wielką odpowiedzialność, ale również niesamowite wsparcie płynące zarówno ze strony społeczności, jak i naszych partnerów biznesowych .

Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA

W lipcu bieżącego roku agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki temu ruchowi tytuły zachowają ciągłość wydawniczą, a obie marki rozwiną się w nowych obszarach. W sierpniu rozpoczęła się emisja akcji, która została przygotowana przez Justynę Oracz – Head of communications, Fantasyexpo.

Planujemy zbudować silną markę technologiczno-gamingową w obszarze online i social mediów. Do realizacji tych celów stworzyliśmy odrębną, samodzielną i niezależną spółkę Gaming Tech Esports Media SA, której celem jest realizacja założeń biznesowych wykraczających poza wydawanie czasopism CD-Action i PC Format. Zespół kierowany przez Lidię Ukleję już rozpoczął pracę nad nowymi serwisami WWW. W ramach obu redakcji powstała specgrupa odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji nowych stron. Teraz, po zakończeniu emisji akcji, Lidia wraz z Redakcją rozpocznie realizację kolejnych celów, by zgodnie z deklaracją maksymalnie w ciągu 12 miesięcy zostały one osiągnięte.

Krzysztof Stypułkowski, Co-founder Fantasyexpo

Pierwsze zmiany zostały już wprowadzone – powstał nowy silny zespół redakcyjny CD-Action, na czele którego stanął Dawid Bojarski, a jego zastępcą został Daniel Bartosik. 25 sierpnia ukazał się pierwszy numer magazynu wydany przez GTEM SA, w którym widać zmiany na lepsze w zakresie korekty tekstowej i graficznej oraz jakości papieru i okładki.

CD-Action powstało w 1996 roku i nieprzerwanie od blisko 25 lat co cztery tygodnie dostarcza czytelnikom wysokiej jakości treści związane z grami i technologiami. W 2019 roku ukazał się 300. numer, a w kwietniu 2021 pismo będzie obchodzić 25. urodziny.

Pierwszy numer PC Formatu został wydany w 2000 roku i przez niemal dwie dekady magazyn ukazywał się co miesiąc. Od 2019 roku funkcjonuje jako dwumiesięcznik, oferując fanom nowych technologii praktyczne treści w formie recenzji, testów i poradników.

Gaming Tech Esports Media S.A. jest nowym podmiotem w całości odpowiedzialnym za rozwój marek CD-Action oraz PC Format, które skupi się na działalności wydawniczej w branży gamingowej oraz technologicznej. Spółka powstała z inicjatywy Fantasyexpo oraz przy pomocy inwestycji społecznościowej na portalu beesfund. Prezesem Zarządu została Lidia Ukleja, przez wiele lat związana z czasopismami ze strony działu reklamy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF