FACEIT uruchamia platformę reklamową

388

Firma FACEIT uruchomiła FACEIT Ads. Nowa platforma reklamowa jest skierowana do marek, które chcą dotrzeć do odbiorców konkurencyjnych gier.


Platforma FACEIT liczy ok. 23 milionów użytkowników na całym świecie. Firma chce wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte przy kierowaniu tak dużym projektem.

Nowy oddział będzie dążyć do zapewnienia markom przestrzeni reklamowej na platformie FACEIT. Firma będzie również działać jako konsultant dla marek, które chcą dotrzeć do odbiorców gier. Pomimo że reklamy nie są niczym nowe na platformie, to z pewnością powołanie całego działu doradców już jest.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej