...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Grzegorz Miecznikowski dołącza do zespołu Sharebee

Grzegorz Miecznikowski

Od 1 października Grzegorz Miecznikowski, dotychczasowy szef agencji S Words, obejmie stanowisko Head of Growth w startupie Sharebee.

Do zadań Miecznikowskiego należeć będzie budowa strategii marketingowej i procesów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów i partnerów, budowanie portfolio projektów oraz działania marketingowe. Zajmie się także prowadzeniem działań edukujących rynek w zakresie LinkedIn, social sellingu i Employee Advocacy, komunikacją w social media oraz przygotowaniem firmy do globalnego wyjścia z jej produktem.

Przez ostatnie 6 lat Grzegorz Miecznikowski prowadził własną agencję S Words, skupioną wokół social sellingu, szkoleń i konsultingu. W październiku agencja skończy pracę dla ostatnich klientów. Agencja S Words współpracowała z agencjami marketingowymi oraz firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, IT i nowe technologie, dla których tworzyła strategie sprzedażowe oraz plany komunikacyjne. Miecznikowski związany był wcześniej także ze startupem Prowly i pracował w globalnej agencji Lewis PR. Ma także doświadczenie dziennikarskie, które zdobywał m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Polska The Times” oraz portalu Gazeta.pl. Na co dzień jest też blogerem. Z marketingiem i sprzedażą związany jest od ponad dekady.

Doświadczenie Grześka w pracy z martechami i doskonała znajomość tematów, w których działa Sharebee to połączenie, które przyniesie świetne efekty dla obu stron. Mamy dosyć ambitne plany zdobywania świata, które teraz będziemy realizować razem.

Marcin Sokołowski, CEO Sharebee

Sharebee to pierwsza, polska platforma do prowadzenia programów social sellingowych, Employee Advocacy i Employer Branding w firmach. Platforma umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę, zaangażowanie marek osobistych i profili pracowników w sieciach społecznościowych dzięki tworzeniu firmowego content hubu. Sharebee zmienia sposób komunikacji z modelu jeden-do-wielu na wielu-do-wielu, co czyni komunikację bardziej autentyczną, buduje skalę i zaangażowanie grupy docelowej.

Sharebee powstało w 2018 roku. Dzisiaj z platformy korzysta ponad 2000 użytkowników. Startup wspólpracuje z kilkudziesięcioma klientami, do których należą m.in.: Orange, innogy, Asseco, Adamed, Dell. W 2020 roku Sharebee zaczęło współprace z klientami spoza Polski m.in. USA, Niemiec, UK i Tajwanu.


Źródło: Informacja prasowa Sharebee

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF