IAB MIXX Awards – gala rozdania nagród za najlepsze kampanie digitalowe

179

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. 2 grudnia poznaliśmy zwycięzców konkursu.

Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.

Jury konkursu przyznało 10 złotych statuetek kampaniom:

  • „#GamingBezBarier” w kategorii Games & eSport,
  • „Bez LGBT+ nie ma Polski” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR,
  • „Cyberpunk 2077 – Night City zmienia wszystkich” w kategorii Cross Media Integration,
  • „KRÓL w CANAL+” w kategorii Cross Media Integration,
  • „Najmłodszy headhunter na świecie” w kategoriach Best Use of Social Media oraz Online Marketing with Influencer,
  • „Stop kobietobójstwu!” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR,
  • „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” w kategorii Performance Marketing,
  • „Zanuć Turururu” w kategorii Innovation & Smart Solution,
  • „Żywiec Męskie Granie #wdomu” w kategorii Digital Experience.

 

Pełna lista zwycięzców w załączeniu oraz tutaj: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2021/

Serdecznie gratulujemy wszystkim nominowanym!


źródło: IAB Polska

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Dowiedz się więcej