IMAGINE dla PKO Ubezpieczenia

88

PKO Ubezpieczenia uruchomiło własny kanał sprzedaży direct. Inauguruje go nowa polisa podróżna Tak Podróżuję w ofercie online. Autorem strategii komunikacji e-marketingowej jest agencja IMAGINE.

PKO Ubezpieczenia to towarzystwo ubezpieczeń, które ma w swojej ofercie ubezpieczenia do produktów bankowych – kredytu czy pożyczki gotówkowej oraz produkty niepowiązane         z ofertą bankową, takie jak ubezpieczenie onkologiczne OnkoPlan i ubezpieczenie na życie Moje Życie24. Klienci mogą zadbać o ochronę zdrowia i życia, ubezpieczyć dom lub zapewnić sobie bezpieczeństwo na wakacjach.

Tak Podróżuję to nowa oferta dostępna dla wszystkich osób poszukujących polisy turystycznej na wyjazd,  również nie będących klientami PKO Banku Polskiego. Produkt został opracowany z uwzględnieniem opinii klientów PKO Ubezpieczenia. Prace projektowe dotyczące ubezpieczenia, w tym zakresu ochrony oraz działań komunikacyjnych dla kanału direct, prowadziły zespołu produktu i marketingu PKO Ubezpieczenia oraz agencji kreatywnej IMAGINE.

Zespół agencji odpowiadał nie tylko za przygotowanie strategii komunikacji dla kanału direct, ale także za opracowanie koncepcji materiałów egzekucyjnych, w tym KV oraz hasła reklamowego dla produktu turystycznego.

Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe ubezpieczenie podróżne z szerokim zakresem ochrony i wysoką sumą ubezpieczenia do 1 mln zł. Atutem oferty jest możliwość wyboru świadczeń spośród trzech wariantów, z czego jeden jest elastyczny i pozwala na dopasowanie ochrony ubezpieczeniowej do potrzeb klienta. Polisę można kupić przez telefon, czy komputercałkowicie online  – mówi Ewa Kapacka, Dyrektor Biura Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia. Mamy nadzieję, że obok korzyści wynikających z ochrony, linia kreacji produktu oraz komunikacja będą sprzyjały dobrej promocji naszej oferty – dodaje Ewa Kapacka.

Całość procesu sprzedażowego została zamknięta w kilku prostych krokach. Zakupu ubezpieczenia można dokonać ze strony www.pkoubezpieczenia.pl.

Zależało nam na kompleksowym podejściu. Rynek ubezpieczeń jest trudny, więc komunikacja w tym obszarze wymaga dużej kreatywności. Wiedzieliśmy, że chcemy wypracować strategię, która mocno wyróżni PKO Ubezpieczenia na rynku. To było nietypowe wyzwanie, bo wprowadzaliśmy niejako nową markę na rynek i jednocześnie bazowaliśmy na zaufaniu i relacjach, które marka naszego klienta wypracowała z odbiorcami przez lata. Strategię budowaliśmy w oparciu o założenie, że klient, powierzając swoje bezpieczeństwo znanej marce, może ze spokojem poświęcić uzyskany czas na to co, dla niego ważne – mówi Filip Iwański, CEO w IMAGINE.

Kanał direct PKO Ubezpieczenia został uruchomiony w lutym br.