Insbay z nowym formatem kanału HGTV

606

W aplikacji Insbay pojawi się kolejny program kanału HGTV! Serię “Para w remont” prowadzi bardzo lubiany przez widzów duet: Mirella Firchał-Kępczyńska i Marcin Kępczyński. Już od 15 listopada w aplikacji będzie można znaleźć aranżacje wnętrz i produkty z najnowszego sezonu programu, a co tydzień nową porcję inspiracji z każdego kolejnego odcinka. Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek, współtwórcy aplikacji Insbay, są laureatami 9. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

50 kreatywnych 750x100px

“Para w remont” to jeden z najpopularniejszych programów kanału HGTV Home & Garden. Mirella i Marcin podbili serca widzów zaskakującymi metamorfozami, nieograniczoną wyobraźnią i ogromnym doświadczeniem. W nowej odsłonie formatu tworzą piękne i nowoczesne pomieszczenia w okolicy Olsztyna. Mają do dyspozycji 10 tys. złotych oraz jedyne 3 dni na remont! Premierowe odcinki 3. sezonu można oglądać w każdą niedzielę o godz. 11:00.

Ogromnie się cieszymy, że “Para w remont” wróciła w tym roku na naszą antenę w odświeżonej formule. Wiemy, że widzowie tęsknili za Mirellą i Marcinem, za ich pomysłami i sprytnymi rozwiązaniami, które proponują w swoim programie. Dodatkowo też uwielbiamy ich energię i autentyczność, płynącą z rodzinnej relacji, pełnej miłości. A już teraz każdy będzie mógł przenieść jej odrobinę do swojego domu.

Monika Pieczyńska, Redaktor Naczelna kanału HGTV Home & Garden

Insbay jest darmową aplikacją mobilną, w której można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Zadebiutowała w Polsce 10 października. Obok serii „Zgłoś remont” drugim formatem kanału HGTV Home & Garden, który pojawi się w aplikacji, będzie „Para w remont”. Jest to rozwiązanie dla fanów programów wnętrzarskich, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Dzięki aplikacji konsument będzie miał łatwy dostęp do ponad 600 produktów z programu, które może od razu zakupić. Istnieje również możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, przeglądania produktów, dodawania do listy ulubionych oraz tworzenia inspiracji i kolaży.

Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.

Insbay jest innowacją marketingową, która transformuje doświadczenie oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe. Wiemy, że komunikacja w telewizji przekłada się na sprzedaż produktów. Ale wcześniej nie było narzędzi, aby ten impakt dokładnie zmierzyć. Insbay pozwala zmierzyć przełożenie obecności marki w TV na sprzedaż. Nasza innowacja jest oparta na ekosystemie, który budujemy wspólnie z HGTV, markami komunikowanymi w tym kanale oraz marketplace’ami, gdzie każda ze stron wygrywa. Na koniec dnia budujemy ciekawą wartość dodaną dla konsumenta i spodziewamy się dobrego przyjęcia.

Patrycja Bruź-Soniewicka


Źródło: informacja prasowa Insbay

 

 

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej