cux.io – polski startup z międzynarodowymi sukcesami

202

CUX to polskie narzędzie do automatyzacji analityki i UX, które pomaga branży e-commerce eliminować problemy blokujące sprzedaż. W ostatnim czasie startup zwrócił na siebie uwagę międzynarodowej publiczności, przechodząc do finałów kilku prestiżowych konkursów. A to dopiero początek – mówi Paulina Walkowiak, CEO cux.io i jedna z laureatek 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

50 kreatywnych 750x100px

 

CUX rozwija się na rynku analityki jakościowej od 2019. Choć aplikacja działa obecnie z klientami ze 102 krajów, dopiero ostatnie miesiące stawiają narzędzie w świetle międzynarodowych reflektorów. Startup dostał się do TOP10 finalistów jednego z największych europejskich wydarzeń branży technologicznej – Podim 2022. O miejsce na scenie w Słowenii walczyło aż 160 startupów technologicznych z całej Europy Środkowo-Wschodniej.

Bycie jednym z 10 najlepszych startupów CEE na takim evencie jak Podim dodaje biznesowych skrzydeł. I choć jesteśmy przekonani o wartości naszego narzędzia, to każde kolejne wyróżnienie jest dla nas niesamowitym doświadczeniem.

 Paulina Walkowiak

A międzynarodowych sukcesów jest coraz więcej. W czerwcu CUX zawalczy o kolejne podium, tym razem w ramach I-COM Global Forum for Smart Data Marketing na Costa Brava. Jako jedyny polski startup zmierzy się z 4 finalistów z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Hiszpanii.

Ponadto CUX został wybrany do grona najlepszych 10 startupów w kategorii “Connectivity & Data” na madryckim South Summit. W ramach 10. edycji wydarzenia 100 startupów zmierzy się w 10 konkursowych kategoriach (Connectivity & Data, Comms & Channels, Consumer Trends, Digital Business, Education, Energy Transition & Sutainability, Fintech & Insurtech, Health & Wellbeing, Industry 5.0 oraz Mobility & Smart Cities) . Wśród zwycięzców poprzednich edycji South Summit znalazły się takie firmy jak Aircall, Typeform czy Glovo.

Udział w branżowych konkursach to dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale również sposób na walidację w oczach klientów. Fakt bycia docenionym przez międzynarodowe jury, przekłada się na wzrost zaufania użytkowników naszego narzędzia.

Kamila Kotowska, Head of Marketing w cux.io

W zeszłym roku, w ramach 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, CUX otrzymał również nagrodę specjalną od TVN Media – udział w programie „Test & Learn” dającym możliwość przetestowanie projektu w realnym środowisku biznesowym TVN Grupa Discovery. Startup został również zwycięzcą Start-up Challenge 2021 w kategorii “Business Processes”, a także znalazł się wśród TechCrunch Berlin Top Picks w kategorii “CRM / Enterprise”.


źródło: cux.io

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej