InSocial: nowe narzędzie dla marketerów z branży FMCG

0 3 245

Listonic – polski startup, którego twórcy znaleźli się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu” – razem z Goldbachem udostępnił nowe narzędzie dla reklamodawców z branży FMCG. O szczegółach inMarketReach opowiada Kamila Janiszewski, współzałożyciel Listonic.

50 kreatywnych 750x100px

inMarketReach bazuje na technologii Listonic i korzysta z zasięgu Goldbach Audience. To pierwsze tego typu narzędzie na polskim rynku reklamy internetowej. Produkt dostępny jest w ofercie Goldbacha od kwietnia.

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej