...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

iPhone najpopularniejszy wśród fanów muzyki?

60-sekundowy spot miał swoją premierę z czwartku na piątek i stylistycznie jest nieco odległy od wcześniejszych reklam firmy. Ma nastrojowy charakter i pokazuje różnych ludzi wsłuchanych w ulubioną muzykę. Są pochłonięci codziennymi zajęciami, takimi jak: taniec, nauka czy kąpiel pod prysznicem, jednak zawsze towarzyszy im muzyka.

Todd Wasserman z serwisu Mashable zastanawia się, na jakich źródłach konkretnie opierał się Apple, sugerując, że to właśnie za pomocą iPhone’a najwięcej ludzi słucha muzyki. Firma deklaruje, że sprzedała 25 mld utworów za pośrednictwem serwisu iTunes, są jednak jeszcze inne możliwości odtwarzania muzyki na tym urządzeniu, np. przy pomocy aplikacji Spotify i Pandora. 

Źródło: Mashable

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF