Jak narzędzie Mapstic może pomóc w pracy z profilami firmowymi Google?

Zarządzanie wieloma profilami firmowymi Google okazuje się sporym wyzwaniem, zwłaszcza dla dużych firm, agencji oraz właścicieli małych biznesów. W odpowiedzi na te potrzeby powstało narzędzie Mapstic, upraszczające i automatyzujące zarządzanie wizytówkami Google. W tym artykule przedstawiamy, w jaki sposób Mapstic może wesprzeć Twoją codzienną pracę z profilami firmowymi Google.

Profil Firmy Google – co to jest?

Profil Firmy Google (dawniej Google Moja Firma) to usługa, dzięki której możesz tworzyć wizytówki w Mapach Google i przekazywać potencjalnym odbiorcom informacje na temat swojego biznesu. Dobrze zoptymalizowana wizytówka może znacząco wpłynąć na postrzeganie Twojej firmy na rynku lokalnym.

Jeśli Twoja firma ma więcej lokalizacji, sprawne zarządzanie każdą z nich może okazać się wyzwaniem. Możesz sobie ułatwić zadanie, wykorzystując narzędzia do masowego zarządzania wizytówkami Google. Jednym z takich narzędzi jest Mapstic. Sprawdź, jak ono działa.

Efektywne zarządzanie profilami

Mapstic to narzędzie upraszczające scentralizowane zarządzanie wszystkimi wizytówkami Google w jednym miejscu. Dzięki niemu możliwe jest:

  • dodawanie i planowanie postów – jednoczesne publikowanie treści na wszystkich profilach firmowych;
  • zarządzanie opiniami – integracja z GPT-4 pozwala automatycznie odpowiadać na opinie użytkowników;
  • generowanie raportów – analiza wizytówek pomaga w optymalizacji strategii marketingowej.

Korzyści z weryfikacji zbiorczej

Weryfikacja zbiorcza pozwala na:

  • aktualizację informacji o lokalizacjach w Mapach Google;
  • dodawanie nowych lokalizacji bez potrzeby indywidualnej weryfikacji;
  • zapewnienie poprawności informacji o organizacji.

 

Weryfikacja zbiorcza wizytówek Google krok po kroku

Aby skorzystać z weryfikacji zbiorczej, należy spełnić dwa istotne warunki. Pierwszym z nich jest analiza, czy kwalifikujesz się do weryfikacji. Warunki są następujące:

  • posiadanie co najmniej 10 profili tej samej firmy (które nie zostały wcześniej zweryfikowane);
  • brak błędów na koncie.

Następnie musisz przesłać prośbę o weryfikację. W tym celu:

  • zaloguj się w Menedżerze Profilu Firmy Google;
  • wypełnij formularz z danymi kontaktowymi;
  • prześlij formularz do Google.

Automatyzacja i oszczędność czasu

Mapstic oferuje narzędzia pozwalające na automatyzację wielu procesów zarządzania wizytówkami:

  • dodawanie postów – publikowanie treści jednym kliknięciem;
  • planowanie postów – możliwość zaplanowania publikacji z wyprzedzeniem;
  • zarządzanie opiniami – szybkie i efektywne reagowanie na recenzje Klientów.

Utrzymywanie stanu weryfikacji

Utrzymanie weryfikacji zbiorczej wymaga regularnej aktualizacji danych i monitorowania profili. Ważne jest, aby weryfikować poprawność informacji w Mapach Google, a także aktualizować profile w przypadku zmian w firmie.

Integracja z Google Ads

Mapstic umożliwia także integrację z Google Ads, pozwalając na zarządzanie kampaniami reklamowymi bez potrzeby dodatkowej weryfikacji konta. Dzięki temu firmy mogą efektywnie planować i realizować swoje strategie marketingowe.

Poznaj Mapstic i sprawdź, jak może ułatwić Ci zarządzanie profilami firmowymi Google.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF