Jak planujemy święta w internecie

Polacy coraz częściej posiłkują się internetem przy poszukiwaniu niezbędnych im rzeczy – również podczas planowania świąt Bożego Narodzenia.

 

SEMSTORM przeprowadziła badanie w wyszukiwarce Google, mające na celu sprawdzenie, jak Polacy podchodzą do przygotowania świąt. Wyniki badań pokazały, że święta zaczynamy planować już w listopadzie, ale to w grudniu najwięcej czasu poświęcamy na ich przygotowanie. Najczęściej skupiamy się na wyszukaniu odpowiedniego prezentu dla naszych najbliższych. Co najchętniej dajemy w świątecznym podarunku? Niekwestionowanym liderem jest sprzęt elektroniczny, na drugim miejscu są ex aequo biżuteria oraz perfumy. Na dalszych miejscach znalazły się książki, kosmetyki i zegarki.

 

Z badania wynika, że ulubionym świątecznym przysmakiem Polaków są pierogi. Co ciekawe, w grudniu równie często wyszukujemy pierogów zarówno wegetariańskich – z kapustą i grzybami, jak i tych z mięsem. W dalszej kolejności przygotowujemy rybę po grecku, karpia, makowca i zupę grzybową.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF