Jakub Krawczyński został PR specialist w better. gaming agency

109

W agencji better. Jakub Krawczyński będzie odpowiadał za strategię komunikacyjną, PR dla wydawców gier, niezależnych studiów producenckich oraz kontakty z mediami i influencerami. Wcześniej był zatrudniony w Wirtualnej Polsce.

shell brand is the future

Krawczyński był związany z Wirtualną Polską od lutego 2020, gdzie pracował w dziale technologii i gier jako redaktor, a później wydawca i był odpowiedzialny za treści na portalach: Dobreprogramy, WP Tech, Gadżetomania, Komórkomania, Fotoblogia i Polygamia. Wcześniej pracował jako redaktor w PurePC i HDTVPolska oraz był współpracownikiem magazynu „Glissando”.

Better. gaming agency prowadzi działania z zakresu PR, marketingu i produkcji treści wideo dla takich partnerów, jak All in! Games (Chernobylite), Assemble Entertainment (seria przygodówek Leisure Suit Larry), CI Games (Sniper Ghost Warrior Contracts 2) czy Retrovibe (Project Warlock II).


Źródło: Better. gaming agency

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej