Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime
Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group. Doświadczenie zdobywane podczas wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce przekuje w zarządzanie firmą, która w ostatnich miesiącach pod jego okiem przeszła restrukturyzację, rebranding i pozyskała nowych klientów takich jak Carrefour, OBI, Tikkurila czy Bank BNP Paribas.
Odpowiadać będzie za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami, zespołami produkcyjnymi oraz domami mediowymi.
Wiemy jak efektywnie osiągnąć wyznaczone cele działań mediowych. Mamy także świadomość, że każdy projekt pojawiający się w głowie klienta, da się zrealizować. Nie istnieją dla nas kampanie niemożliwe, a odpowiednio dobrane narzędzia gwarantują pojawienie się produktu w idealnym miejscu i o doskonałej porze. Kampanie telewizyjne, lokowanie produktów, działania niestandardowe – to wszystko to tylko ułamek tego co robimy jako BrandTime.
Jarosław Czujak
BrandTime zajmuje się każdym projektem od stworzenia koncepcji, opracowania pomysłu, przygotowania kanałów komunikacji, poprzez proces produkcyjny, emisje, aż po raport końcowy. Dzięki umiejętnemu nadawaniu kontekstu kreowane w ramach kampanii treści w naturalny sposób docierają do sprecyzowanych grup docelowych, tworząc wokół produktów czy usług zaangażowane społeczności. Więcej o firmie i realizowanych przez nią działaniach można dowiedzieć się na stronie www.brandtime.pl.
Doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do BrandTime Jarosław Czujak zdobywał, pracując w Deloitte Audyt. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.
Źródło: BrandTime