Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo

Karol Kamas Sodexo

Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.

Karol Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami. Specjalizuje się w sektorze usług, ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej. W ramach obejmowanego stanowiska będzie współtworzył strategię rozwoju biznesu Sodexo oraz odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.

W naszej strategii biznesowej najważniejsze są cyfryzacja, innowacje i pełna koncentracja na realnych potrzebach naszych Klientów. Jestem przekonany, że doświadczenia Karola Kamasa w obszarach innowacji, digital i zarządzania relacjami z Klientami, zdobyte na wymagającym i niezwykle złożonym rynku finansowym, pozwolą nam jeszcze skuteczniej realizować nasze ambitne cele.

Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Nowy Dyrektor Marketingu i Rozwoju przez ostatnie 5 lat pracował w banku BNP Paribas, w którym początkowo był dyrektorem komunikacji marketingowej, później zarządzał segmentami klientów detalicznych i biznesowych oraz departamentem bankowości transakcyjnej. W ostatnim okresie odpowiadał za innowacje produktowe i ofertę usług dodanych VAS. Nadzorował m.in. działania marketingowe w Polbank EFG, wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas.

Karierę zawodową zaczynał w marketingu polskiego oddziału TUI. Jest autorem wielu strategii marketingowych i biznesowych realizowanych w różnych sektorach usług. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.


Źródło: informacja prasowa Sodexo

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF