Kilka słów o pochodzeniu marki

0 2 988

W marcu br. na Stadionie Narodowym przedstawiciele firm, regionów i uczelni debatowali nad tematem marek oraz ich pochodzenia.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, moderator spotkania, pytał gości o to, czy miejsce pochodzenia marki ma znaczenie dla jej rozwoju, oraz o to, z czym aktualnie kojarzona jest Polska. W rozmowie udział wzięli: Robert Moreń, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT; Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Bank; Marta Hereźniak, adiunkt w katedrze marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego; Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań; Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. komunikacji PL.2012+.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej