Kto wystąpi na Wideo w sieci? Basia Sołtysińska i Paulina Mikuła z LifeTube

Prezentujemy sylwetki dwóch ze znamienitych prelegentek konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Basię Sołtysińską oraz Paulinę Mikułę z firmy LifeTube.

Basia Sołtysińska, współtwórczyni i CEO LifeTube’a

Po 7 latach podbijania branży PR i zdobyciu 15 nagród, zdecydowała się na założenie własnej firmy. Jest współtwórcą sieci partnerskiej YouTube (MCN) – LifeTube – lidera rynku. Była również nominowana do tytułu „Człowiek Roku Internetu” i „Kobiety biznesu”. Dzieli się swoją wiedzą na Uniwersytecie Warszawskim, w Warszawskiej Szkole Reklamy i na konferencjach.

Paulina Mikuła, twórczyni programu „Mówiąc inaczej”

Od 2012 roku jej życie zawodowe jest powiązane z YouTubem. Początkowo swoje doświadczenie zdobywała w sieci partnerskiej Agora. W sieci LifeTube jej głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów technicznych, działanie na rzecz rozwoju kanałów twórców i zdobywania przez nich coraz większej popularności. Prowadzi kanał „Mówiąc inaczej”.

Basia Sołtysińska odpowie na pytanie czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały? Paulina Mikuła natomiast weźmie udział w debacie, w trakcie której poszukamy odpowiedzi na pytanie czy YouTube jest tylko dla gimbazy?

AKTUALIZACJA

Basia Sołtysińska przygotowała dla uczestników konferencji „Wideo w sieci” pewną niespodziankę. Wraz z Marcinem Rzeczkowskim z agencji GoldenSubmarine zaprezentuje infografikę na 10. rocznicę istnienia YouTube’a.

Marcin Rzeczkowski z branżą interaktywną jest związany od 2008 roku. Na co dzień doradza i współtworzy strategie promocji marek w agencji GoldenSubmarine, specjalizuje się w content marketingu. Brał udział w licznych projektach realizujących kompleksową strategię digital marketingową dla kluczowych klientów agencji.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF