„Loża innowacji” (odc. 2) – Omnichannel

Nowoczesny handel to obecnie dużo więcej niż kiedyś. Nie wystarczy tradycyjny sklep, do którego klient w wersji 1.0 wybierze się, by dokonać zakupu. Dziś o każdego trzeba walczyć na wielu frontach, czyli zastosować model omnichannel.
Słowem-kluczem do nowej rzeczywistości jest omnichannel, czy bardziej zrozumiale brzmiąca sprzedaż wielokanałowa. Do odbiorców trzeba docierać z każdej możliwej strony, wykorzystując każde nowoczesne rozwiązanie IT.
O tym między innymi rozmawiali specjaliści odpowiedzialni za sprzedaż w wersji bardzo zaawansowanej i bardzo 2.0. Zaproszamy do Krakowa na II Kongres Dyrektorów E-Commerce, odbywający się nietypowo, bo w Muzeum Tadeusza Kantora – Cricotece.
Oto drugi odcinek cyklu „Loża Innowacji”.