...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Mistrzostwa Świata FIFA z rekordową widownią

W chwili, gdy Philipp Lahm podniósł triumfalnie Puchar Świata powody do radości miały też telewizji transmitujące Mistrzostwa Świata FIFA 2014. Już mecze fazy grupowej w wielu krajach, w tym w Belgii i w USA, ustanowiły nowe rekordy oglądalności.

Faza pucharowa okazała się równie popularna, a w wielu w krajach, w tym w Niemczech i Belgii ustanowiono nowe rekordy widowni.

Mistrzostwa Świata pokazały też jak bardzo popularny jest tzw. drugi ekran. Półfinałowe zwycięstwo Niemców z Brazylią oglądało online rekordowe 8,4 mln widzów w Europie i na Bliskim Wschodzie. W trakcie pierwszego półfinału wysłano rekordową dla jakiegokolwiek sportu liczbę 35 milionów tweetów nawiązujących do  z meczem. 

Mimo, że jeszcze nie jest znana łączna widownia finału, nadawcy spodziewają się, że zostanie pobity rekord sprzed 4 lat, kiedy finał Mistrzostw Świata oglądało 909 mln widzów na świecie.

Infografika przedstawia najwyższe wyniki oglądalności fazy pucharowej Mistrzostw Świata FIFA 2014 

ogladalnosc mistrzostwa swiata

::

 

© nioloxsZobacz portfolio

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF