Monitoring mediów a sprzedaż – raport

Zachęcamy do ściągnięcia e-booka przygotowanego przez firmę Newspoint, poświęconego monitoringowi mediów i jego roli w sprzedaży.

Na podstawie wieloletnich doświadczeń, wiedzy zdobytej w trakcie realizacji projektów dla klientów oraz rozmów z partnerami biznesowymi i liderami opinii Newspoint stworzył krótki e-book dzięki któremu można dowiedzieć się, jak monitoring internetu i mediów tradycyjnych może wspomagać sprzedaż. Materiał ma charakter edukacyjny i pomaga zrozumieć jak funkcjonuje usługa monitoringu mediów oraz jak można wykorzystać ją w celu usprawnienia działań sprzedażowych. To pierwsza z kilku planowanych publikacji tego typu. Niebawem udostępniony zostanie materiał o wsparciu usługami monitoringu mediów działań Human Resources oraz promocji w social media.

 

E-book do pobrania na stronie:

www.newspoint.pl/newspoint-pomaga-sprzedawac

 

::

Photo: © stillkostZobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF