Ogłaszamy sierpniową agendę DIMAQ VOICE!

54

Po krótkiej przerwie czas na 9. już spotkanie DIMAQ Voice. Organizatorzy jak zawsze zapewniają potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 29 sierpnia do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy.

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35 – 18:00 Od zera do bestsellera, Damian Wiszowaty, Prezes Gonito Sp. z o.o

Szkolenie “Od zera do Bestsellera” jest dedykowane osobom zarówno rozważającym rozpoczęcie sprzedaży na Amazon jak i tym, którzy zarabiają tam od wielu lat. Podczas szkolenia Prezes Gonito, Damian Wiszowaty opowie w jaki sposób wprowadzić swoją markę na Amazon i strukturyzować firmę, jak promować swoje produkty aby zwiększyć konwersję oraz dlaczego samo przygotowanie sprzedaży jest ważniejsze od samej sprzedaży. 

18:10 – 18:35  Google Analytics & Tag Manager – wszystko co niezbędne aby zbierać poprawne dane, Monika Kołodziejczyk, CEO, ThinkDigital

Kluczem do efektywnych analiz i wnioskowania są poprawne dane. Czy jesteś pewny, że Twoje dane w Google Analytics są poprawne i właściwie je rozumiesz i interpretujesz? Chcesz dowiedzieć się jak prosto i szybko usprawnić oraz rozszerzyć zbierane dane przy pomocy Google Tag Managera? Podczas prezentacji otrzymasz gotową listę do audytu Twojego konta GA.

18:45 – 19:10 Jak Sztuczna Inteligencja wyszukuje nowych klientów – potencjał look-alike modelingu Case study z kampanii promocyjnej miasta Wrocław, Grzegorz Kosiński, CEO Audience Network (grupa Cloud Technologies)

Look-alike modeling to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w kampaniach programmatic. Wykorzystując zaawansowaną analizę profili behawioralnych można dzięki niemu w sposób znaczący rozszerzyć grupę docelową naszej kampanii. W jaki sposób wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji można stworzyć i skutecznie wykorzystać segmenty look-alike dostosowane do potrzeb konkretnej kampanii?

Na przykładzie kampanii promocyjnej miasta Wrocław, której celem była promocja miasta w prestiżowym konkursie European Best Destination opowiemy jak wykorzystując dane i modelowanie look-alike pomogliśmy polskiemu miastu zdobyć tytuł najlepszej destynacji turystycznej 2018 roku. 67% oddanych na miasto głosów pochodziło z realizowanej przez nas kampanii programmatic.


Podczas prezentacji zobaczymy świat e-commerce oczami Konsumenta, dowiemy dlaczego cena nie zawsze czyni cuda, kiedy 2+2 niekoniecznie równa się 4 i jakie podstawowe emocje towarzyszą ludziom podczas zakupów w kanale online.
Bazować będziemy na przykładzie Philips OneBlade i jego aktywacji w kanale Allegro.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2Hdz39e