...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych!

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.

Klienci abonamentowi Orange i Play do 25 października 2020 r. mogą skorzystać z promocji cashback do 15 zł przy zakupach gry lub aplikacji z wirtualnego sklepu. Warunkiem jest skorzystanie po raz pierwszy z opcji wykonania płatności poprzez rachunek operatora.

https://www.youtube.com/watch?v=tru7fG2zzFw&feature=emb_logo&ab_channel=Zagrajznami

 

W akcji udział wzięli twórcy zrzeszeni w sieci Gameset z kanałów JaworskiTV, Delaereq, LetsGoTry, GRAthiss, Koneko, Puzonik, PLKD, Kaluch, Doknes, iSuperMWK, Sheo, Jeż Tritsus, Enzzi i Juniorsky.
Za realizację całości kampanii odpowiedzialna była agencja marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM).

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF