...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY

W ramach kampanii OneBlade OneWinner marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.

Po docenionej przez jurorów Effie aktywacji gamingowej w ramach kampanii Podejmij wyzwanie OneBlade Philips ponownie stawia na promocję swoich produktów wśród graczy poprzez rywalizację i konkursy, tym razem skierowane do fanów gier League of Legends i FIFA.
Gracze, tak zaangażowani w swoją pasję i lubiący rywalizację stanowią dla nas bardzo ważną grupę docelową. Szczególnie w przypadku tak nowoczesnego produktu, jakim jest OneBlade, chcemy docierać do młodych, aktywnych odbiorców. Cieszymy się z zainteresowania, jakie wywołała wśród graczy akcja Podejmij wyzwanie OneBlade realizowana z Pago i nie możemy doczekać się efektów działań z Karolkiem, Overpowem i PLKD.
Dominika Czekalska, Digital Marketing Manager w Philipsie

Fani LoL zmierzą się z Overpowem i Karolkiem

Dla graczy League of Legends Philips przygotował turniej, który rozpocznie się 19 listopada. Wyłonionych zostanie dwóch najlepszych graczy, z których każdy stworzy drużynę z jednym z influencerów zaangażowanych w kampanię – Karolem “Karolkiem” Dąbrowskim i Remigiuszem „Overpow” Puschem. Turniejowi towarzyszyć będzie konkurs – gracze zarejestrowani na stronie głosować będą na stylizacje zarostu inspirowane postaciami z gry LoL. Wariant zarostu, który zdobędzie najwięcej głosów społeczności będzie musiał wykonać przegrany turnieju Philips OneBlade OneWinner podczas streamu finału turnieju 27 listopada.
Dla tych, którzy nie zdecydują się na udział w turnieju, a będą chcieli zawalczyć o ciekawe nagrody, także czeka konkurs. Do wygrania będą gamingowy komputer i akcesoria.

PLKD z wyzwaniem dla fanów FIFY

W grudniu zaś wystartuje akcja skierowana do fanów gry FIFA, którą poprowadzi jeden z najpopularniejszych twórców związanych z tą grą – Damian “PLKD” Kornienko. W ramach wyzwania influencer zaprosi fanów do pomocy przy stworzeniu wirtualnej drużyny. Gracze głosować będą na jedną z kluczowych cech zawodników i  maszynki OneBlade, która będzie kluczem w doborze zawodników do meczów na stream 6 grudnia.
Za realizację turnieju, konkursów oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Gameset (grupa LTTM)

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF