Play rozpoczyna współpracę z CD PROJEKT RED

42

Play i CD PROJEKT RED łączą siły. Nadchodzącej premierze gry Cyberpunk 2077 będą towarzyszyć liczne atrakcje przygotowane przez Play z myślą o fanach gry i nie tylko. Pierwszą z nich jest konkurs, a w nim do wygrania… własny mural na jednej z warszawskich kamienic.

Play wesprze polskie studio tworzące i wydające gry wideo w działaniach promocyjnych gry Cyberpunk 2077. Operator przygotował dla nas szereg niespodzianek na nadchodzące tygodnie, a swoje działania rozpoczyna od organizacji nietuzinkowego konkursu trwającego od piątku, 6. listopada do 23 listopada, którego uczestnicy mają możliwość “przenieść się” do roku 2077 i stworzyć  własną futurystyczną wizję Night City —  miasta, w którym rozgrywa się historia gry Cyberpunk 2077.

Najlepszy fanart stanie się muralem

Biorące udział w konkursie grafiki powinny zawierać elementy charakterystyczne dla gry oraz dla marki Play (np. kolory, blob) i być wykonane techniką cyfrową. Zadanie bardzo kreatywne, więc nagroda też nie jest byle jaka — najlepsza konkursowa praca zawiśnie na ścianie jednej z warszawskich kamienic! Zwycięska praca zostanie namalowana jako mural przy ul. Brackiej 25 w Warszawie i pozostanie na niej przez cały grudzień.

Za komunikację akcji odpowiada MediaCom Beyond Advertising i agencja Plej, a za realizację muralu Good Looking Studio.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej