POLOmarket z najlepszym magazynem konsumenckim na rynku FMCG
POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marki własne, otrzymał złotą statuetką w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta. Konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska odbył się już po raz dwunasty, a rozdanie statuetek odbyło się 29 maja br. na uroczystej gali w Centrum Nauki Kopernik.
– Od momentu wprowadzenia do sprzedaży POLOmagazyn zyskał ogromną popularność wśród naszych klientów. W ubiegłym roku wydaliśmy 4 numery, które sprzedały się w nakładzie blisko 400 tys. egz. Custom publishing to jedno z kilku nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających markę POLOmarket, nasze marki własne, a także nagradzające lojalność klientów sieci. Złoty medal w konkursie Power of Content Marketing cieszy nas tym bardziej, że nasz POLOmagazyn rywalizował między innymi z bardzo wysokiej jakości publikacjami naszej konkurencji funkcjonującymi od wielu lat na rynku – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w POLOmarkecie.
Polska sieć supermarketów POLOmarket już od ponad roku jest wydawcą własnego kwartalnika. Na ponad 100 stronach twórcy POLOmagazynu poruszają tematykę kulinarną, publikowane są reportaże podróżnicze, wywiady z gwiazdami, a także praktyczne porady opracowane przez ekspertów z dziedziny dietetyki, wychowania i psychologii. POLOmagazyn podkreśla i wspiera lokalną przedsiębiorczość, stawiając przy tym na najważniejsze aspekty wyróżniające sieć takie jak: świeżość, wysoka jakość produktów marki własnej, a także polskość sieci.