...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ponad 500 placówek medycznych odebrało tysiące sztuk sprzętu ochronnego od USP Zdrowie

USP Zdrowie koronawirus

Nikt w walce z koronawirusem nie może zostać sam – szczególnie osoby, które są na pierwszej linii frontu. W odpowiedzi na potrzeby służby zdrowia firma USP Zdrowie wraz ze swoim zespołem, współpracującym na co dzień ze środowiskiem lekarskim, przekazała sprzęt ochrony osobistej do ponad 500 placówek w całej Polsce!

Od początku istnienia naszej firmy w centrum naszych działań stał zawsze człowiek i jego zdrowie. Nie mogliśmy pozostać obojętni wobec obecnej sytuacji, dlatego w trosce o osoby na pierwszej linii zdecydowaliśmy się wesprzeć polską służbę zdrowia.

Robert Jurgawka, Chief Marketing & Organization Officer USP Zdrowie

Wybrane placówki otrzymały pełen zakres artykułów do ochrony zdrowia podczas pandemii COVID-19. Zamówiony przez firmę sprzęt objął między innymi:

  • 92 tys. masek jednorazowych
  • 500 tys. rękawic
  • 7,9 tys. fartuchów jednorazowych
  • 11 tys. płynów dezynfekujących
  • 3,1 tys. przyłbic
  • 2,5 tys. kombinezonów ochronnych
  • 1 tys. masek FFP2
  • 1 tys. masek FFP3
  • 600 szt. termometrów bezdotykowych

Akcja ma zasięg ogólnopolski, a koordynatorem całej kampanii jest Medical Unit USP Zdrowie – zespół 48 osób, który na co dzień współpracuje ze środowiskiem medycznym.

Pracując ze środowiskiem lekarskim, mamy możliwość bezpośredniego wsłuchania się w ich potrzeby. W obliczu pandemii SARS-COVID-19 ta akcja jest naszą naturalną odpowiedzią właśnie na te potrzeby. Nie wyobrażaliśmy sobie, by postąpić inaczej.

Aniela Nowakowska – Medical Unit Director USP Zdrowie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF