Pozycjonowanie Magento w branży home&decor – jak robią to liderzy?

E-BOOK

1 361

Budowanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania to cel numer jeden wielu sklepów internetowych. Jak z działaniami pozycjonerskimi radzą sobie czołowe e-commerce z branży home&decor? Na to pytanie odpowiedź postanowili znaleźć eksperci software house’u Smartbees i agencji digital marketingu Smartbuzz. Efekty ich analizy znajdziesz w najnowszej, darmowej publikacji “Magento i SEO w e-commerce – pozycjonowanie największych sklepów z branży home&decor”.

50 kreatywnych 750x100px

 

Ostatnie lata, w szczególności pandemia COVID-19, miały ogromne znaczenie dla branży home&decor. Zmieniające się obostrzenia, lockdowny czy konieczność pracy zdalnej niewątpliwie wpłynęły na zwiększone zainteresowanie wystrojem domów i mieszkań, w których większość z nas zaczęła spędzać o wiele więcej czasu. Jednocześnie, znacznie wzrósł popyt na produkty powiązane z urządzaniem przestrzeni.

W czasie pandemii, zwłaszcza w jej początkowych okresach widoczne było dużo większe zainteresowanie Klientów ofertą, a decyzja zakupowa odbywała się znacznie szybciej  – tłumaczy Mateusz Kusz, Head of SEO w bimago.pl.

Temat ten zainteresował ekspertów firm Smartbees i Smartbuzz, którzy postanowili przyjrzeć się temu, w jaki sposób sklepy internetowe z branży home&decor budują swoją widoczność w sieci z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Jako specjaliści technologii Magento, zdecydowaliśmy się na analizę e-commerców zbudowanych właśnie na tej platformie. Dzięki temu, poza samą analizą SEO czy content marketingu, mogliśmy także spojrzeć na działania firm z perspektywy technicznej – mówi Sebastian Zawadzki, Magento Tech Lead w Smartbees.

Tym sposobem powstał raport “Magento i SEO w e-commerce – pozycjonowanie największych sklepów z branży home&decor”. Publikacja ta przedstawia wnioski z dogłębnej analizy pozycjonowania aż ośmiu sklepów internetowych, które w listopadzie 2021 r. mogły pochwalić się najwyższym ruchem organicznym.

W ramach przeprowadzonej analizy wzięliśmy pod uwagę m.in. widoczność w Google, słowa kluczowe, a także profil linków domeny. Jednakże nie chcieliśmy na tym poprzestać – dla wszystkich analizowanych sklepów internetowych postanowiliśmy znaleźć i opisać elementy wyróżniające na tle konkurentów. Dzięki temu można zaobserwować, że każdy e-commerce buduje swoją strategię pozycjonerską w odmienny sposób. Jedni stawiają na intensywną kampanię link buildingu, inni na wysokiej jakości działania content marketingowe – podkreśla Piotr Sztuka, SEO Specialist w Smartbuzz.

Wyniki swoich analiz specjaliści Smartbees i Smartbuzz zaprezentowali w postaci ponad 90-stronicowego raportu. Ale to nie wszystko. W publikacji można również znaleźć liczne wypowiedzi ekspertów SEO, content marketingu czy programowania.

Naszym celem było stworzenie treści, która będzie zrozumiała zarówno dla doświadczonego specjalisty SEO, jak i właściciela e-commerce czy marketera. Staraliśmy się wyjaśnić trudne pojęcia i zjawiska w przystępny sposób. Liczymy, że raport będzie cennym źródeł praktycznej wiedzy, którą czytelnicy wykorzystają podczas budowania lub realizacji własnej strategii pozycjonowania – mówi Aleksandra Stala, Marketing Specialist w Smartbees.

Darmowy e-book w pełnej wersji możesz pobrać tutaj.

Razem z zespołem Smartbees i Smartbuzz życzymy Ci miłej lektury i mamy nadzieję, ze wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej