Przewodnik Content Marketingu

Przewodnik Content Marketingu to pierwsza obszerna publikacja na polskim rynku, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.
Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych działań content marketingowych.
– Z naszych obserwacji wynika, że z jednej strony rośnie świadomość i zainteresowanie content marketingiem w Polsce, z drugiej nie są one do końca skorelowane ze zrozumieniem jego specyfiki – informuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef Grupy CM. – Podjęcie prac nad stworzeniem przewodnika, który ma być swoistym kompasem dla branży, jest naszym wspólnym sukcesem i mam nadzieję kamieniem milowym w rozwoju content marketingu na polskim rynku – dodaje Chorowiec.
::
Przeczytaj też:
Inspirujący content marketing
::
„Przewodnik Content Marketingu” opracowany został tak, aby przybliżyć content marketing wszystkim tym, którzy są zainteresowani prowadzeniem efektywnych działań na tym polu. Autorzy poruszają najistotniejsze kwestie związane z tą dziedziną, począwszy od pełnej definicji, poprzez analizę form contentu, kanałów jego dystrybucji po zasady transparentności. Przewodnik, to lektura dla tych, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero zaczynają, ale także uzupełnienie wiedzy dla osób doświadczonych w tym obszarze.
Przewodnik można pobrać ze strony: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-content-marketingu/