
Agencje od zawsze narzekają na briefy klientów, a klienci na to, że agencje ich nie rozumieją. Czy to można zmienić?
Agencje od zawsze narzekają na briefy klientów, a klienci na to, że agencje ich nie rozumieją. Czy to można zmienić?
W niektórych kręgach znany jako BrandDoctor. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Od 2004 r. strateg marki i komunikacji. Orędownik rozmowy, a nie przemowy. Pracował dla prawie każdej branży - od koła zębatego po szpital. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.
Poprzedni post
Następny post
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej
Odzyskaj swoje hasło.
Hasło zostało wysłane na wskazany adres e-mail.