...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ruszyła rekrutacja do II edycji programu liderskiego dedykowanego branży komunikacji marketingowej: IAA Polska Marketing Masterminds

Do 21 czerwca 2023 r. trwać będzie zbieranie nominacji do II edycji Marketing Masterminds – pierwszego programu liderskiego zbudowanego wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branżowych.

 

W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie, finalnie weźmie udział 10-15 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal. Na uczestników czeka wiele rozwijających aktywności: mentoring uznanych marketingowych ekspertów i spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników jest także profesjonalny feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów w przyszłości.

– Jak pokazała pierwsza edycja programu, uczestnicy mają rzadko spotykaną okazję, by poznawać branżę z trzech różnych perspektyw jednocześnie – marketerów, agencji i mediów. Dzięki temu zdobywają kompleksowe spojrzenie na biznes, które w połączeniu ze spotkaniami z topowymi CEOs, pozwala na lepsze zrozumienie, jak osiągnąć sukces rynkowy.
W ramach programu stawiamy również na integrujące tworzenie wspólnych projektów, rozwijanie sieci kontaktów i budowanie marki osobistej, m.in. dzięki wystąpieniom publicznym – podkreśla Andrzej Karasowski, vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel partnera programu – Wartością programu jest również indywidualny mentoring wspierający Marketing Masterminds w skutecznym osiąganiu kolejnych celów zawodowych oraz udział w sesjach inspiracyjnych i warsztatach know-how sharingowych.

W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników I edycji podczas spotkań inside the boardroom byli: Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Jarek Ziębiński, Monika Żochowska i Ewa Dudzic. Rolę mentorów dla uczestników pełnili: Sylwia Chada, Maciej Herman, Stanisław Janowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Olechowski, Marcin Pery,  Piotr Piętka,  Wojciech Sobieraj, Agnieszka Sora, Donata Wolińska, Tadeusz Żórawski i Dorota Żurkowska.

– Nominacja do programu liderskiego IAA Polska to niewymagające nakładów narzędzie dla pracodawców, którzy chcą zacieśniać relacje z najbardziej wartościowymi współpracownikami i dać im czytelny sygnał, że dostrzegają ich wyjątkowość. Warto skorzystać z przywileju nominacji – przekonuje Agnieszka Niebutkowska, Client Manager, Sales & Marketing z Antal, partnera wspierającego rekrutację do programu.

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.
Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie: http://www.marketingmasterminds.pl
Zapraszamy również do obejrzenia filmu, w którym o korzyściach z programu mówią uczestnicy pierwszej edycji: https://www.youtube.com/watch?v=54OEY_5U-b4

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami
zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF