...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Język zostaw nam! Polski producent elektronicznych translatorów rusza z wakacyjną kampanią promocyjną

24 maja wystartowała międzynarodowa kampania Vasco Electronics. Spędzaj wakacje tak, jak lubisz. Język zostaw nam! Pod takim hasłem polski producent urządzeń tłumaczących, zachęca odbiorców do podróżowania bez barier językowych. Reklamy Vasco dotrą do mieszkańców 14 europejskich krajów. 

 

Najnowsza kampania promocyjna wiodącego w Europie producenta urządzeń tłumaczących mowę, tekst i zdjęcia, ma na celu budowanie świadomości, że brak znajomości języka podczas zagranicznych podróży nie musi być dużym wyzwaniem.

– Kampania skierowana jest do osób podróżujących, wypoczywających poza granicami swojego kraju. Chcemy im pokazać, że nawet nie znając lokalnego języka mogą czuć się  komfortowo, bezpiecznie i korzystać z wakacji bez stresu. Dzięki elektronicznemu tłumaczowi można się swobodnie porozumiewać w różnych sytuacjach – w restauracji, sklepie, podczas zwiedzania miasta czy w trakcie korzystania z transportu publicznego – tłumaczy Karolina Szulc, szefowa działu marketingu Vasco Electronics. – Wszystkie translatory Vasco oferują nielimitowany, darmowy na całe życie, internet do tłumaczeń w niemal 200 krajach, a ich użycie nie wymaga dostępu do WiFi.

Głównym elementem kampanii jest wideo, w którym bohaterowie w różny sposób spędzają wakacje za granicą: para na emeryturze relaksująca się w kurorcie, mężczyzna podróżujący  samotnie z plecakiem, preferujący zaciszne miejsca bliżej natury oraz młoda kobieta nastawiona na zwiedzanie miasta i podziwianie zabytków architektury. Łączy ich wspólny mianownik – podróżują bez barier. I choć nie znają lokalnego języka, dzięki elektronicznemu tłumaczowi swobodnie porozumiewają się w różnych sytuacjach – w restauracji, na targu rybnym, podczas spaceru po mieście czy łapiąc stopa.

Kreację i realizację materiałów wideo do kampanii przygotował dom produkcyjny Film Fiction z Warszawy. Firma ma na swoim koncie realizacje dla takich marek jak Nike, New Balance, Adidas, Oriflame, Virgin Mobile, Provident, VU, Castorama, Häagen-Dazs, Volkswagen, Fox Life, Reebok, MasterCard czy Enfamil.

Kampania obejmuje działania reklamowe w internecie, w tym na platformach VOD, działania w mediach społecznościowych wraz z konkursem (wycieczką na Santorini jako nagrodą główną), współpracę z influencerami podróżniczymi, reklamę w radio oraz działania PR (w tym warsztaty podróżniczo-kulinarne z udziałem zwycięzcy włoskiej edycji Master Chef). Kampania będzie prowadzona do września br. równocześnie na 14 europejskich rynkach.

Kampanii promocyjnej towarzyszy pierwszy etap procesu rebrandingu marki, którą możemy zobaczyć w nowej identyfikacji wizualnej. Kolejne etapy obejmujące zmianę brandingu produktu, będą realizowane sukcesywnie do końca br. Za kreację nowego brandingu Vasco odpowiada krakowska agencja Studio Otwarte.

***
Vasco zajmuje się projektowaniem, programowaniem i produkcją elektronicznych tłumaczy. Z urządzeń korzystają zarówno osoby indywidualne, jak i przedsiębiorcy, urzędy, służby mundurowe, placówki medyczne. Firma powstała w 2008 roku z inicjatywy Macieja Góralskiego, którego do stworzenia tłumaczy zainspirowały osobiste doświadczenia związane z nauką języków obcych i podróżami. Vasco jest obecnie liderem sprzedaży tłumaczy elektronicznych w Europie. Intensyfikuje również działania sprzedażowe w USA oraz na rynkach azjatyckich. W 2022 roku firma sprzedała 75 tys. urządzeń, o 50 proc. więcej niż w roku poprzednim oraz wypracowała 85 mln zł obrotu.

Grzegorz Kiszluk