Smartfon jako niezbędny gadżet

Nastały czasy gdy ludzie porzucają telewizory, a wybierają smartfony. Posiadają one wszystko, czego potrzebuje zwykły użytkownik.
Smartfony stają się naszym głównym gadżetem, którym możemy zastąpić wiele innych akcesoriów typu: GPS, MP3 czy skrzynkę pocztową. W Polsce poziom smartofinizacji wynosi 44 proc. Użytkownicy telefonów komórkowych jeśli mają wybierać pomiędzy stroną mobilną, a tradycyjną wybierają w znacznej części tą pierwszą. Nie muszą nic przybliżać, a treść jest o wiele bardziej czytelna.
Marki, których targetem jest internet mają powody do zadowolenia, ponieważ 74 proc. użytkowników mobilnych ponownie odwiedzi stronę brandu, która działa dobrze na smartfonie, a 79 proc. poszuka innej firmy gdy znaleziona strona nie będzie im się dobrze wyświetlała.
Zdjęcie: © treety – Zobacz portfolio