Spójność ponad wszystko …czyli jak zdobyć wymarzonego pracownika

3 064

Employer branding… brzmi znajomo? Czym jest zarządzanie marką pracodawcy? Na jakich poziomach rozgrywa się gra o pracownika oraz o dobre imię firmy w oczach osób poszukujących zatrudnienia? Jak sprawić, by do zarządzanego przez nas przedsiębiorstwa trafiały odpowiednie osoby? I wreszcie, w jaki sposób docierać do pożądanych przez nas pracowników? Szukaliśmy odpowiedzi na te pytania w czasie debaty „Briefu”, która odbyła się 18 grudnia 2013 roku.

W rozmowie wzieli udział: Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy, PZU; Piotr Palikowski, prezes, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami; Paweł Tkaczyk, prezes, Midea; Anna Jabłońska-Trepka, starszy konsultant, menedżer sektora, Hay Group; oraz Michał Wiśniewski, head of direct sales, Socializer. Rozmowę moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej