...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Spójność ponad wszystko …czyli jak zdobyć wymarzonego pracownika

Employer branding... brzmi znajomo? Czym jest zarządzanie marką pracodawcy? Na jakich poziomach rozgrywa się gra o pracownika oraz o dobre imię firmy w oczach osób poszukujących zatrudnienia? Jak sprawić, by do zarządzanego przez nas przedsiębiorstwa trafiały odpowiednie osoby? I wreszcie, w jaki sposób docierać do pożądanych przez nas pracowników? Szukaliśmy odpowiedzi na te pytania w czasie debaty „Briefu”, która odbyła się 18 grudnia 2013 roku.

W rozmowie wzieli udział: Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy, PZU; Piotr Palikowski, prezes, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami; Paweł Tkaczyk, prezes, Midea; Anna Jabłońska-Trepka, starszy konsultant, menedżer sektora, Hay Group; oraz Michał Wiśniewski, head of direct sales, Socializer. Rozmowę moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF