Ströer będzie szkolił z OOH

Grupa Ströer zainaugurowała program edukacyjny OOH Academy, którego celem jest upowszechnianie wiedzy na temat funkcjonowania rynku reklamy zewnętrznej oraz skutecznego planowania i realizacji kampanii outdoorowych.

Pierwszym elementem programu jest cykl warsztatów skierowanych do osób zawodowo zajmujących się kreacją i realizacją kampanii reklamowych oraz do wszystkich, którym zależy na znajomości i umiejętności wykorzystania w praktyce najnowszych trendów marketingowych. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m.in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, najnowocześniejszych sposobów planowania kampanii OOH oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.

Warsztat inauguracyjny odbył się 4 czerwca w warszawskim hotelu Hilton. Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy odbędzie się we wrześniu 2013 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m.in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń, które uznane zostaną za najlepiej spełniające oczekiwania przez grupę docelową.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF