TMM Polska zmienia się w Make Sense Media

1 984

Agencja marketingu sensorycznego TMM Polska dołączyła do międzynarodowej sieci Make Sense Media Group. Firma będzie się nazywać Make Sense Media.


W związku ze zmianami firma dookreśliła swoją główną ofertę produktową:

Make music media, czyli muzyka do miejsc sprzedażybaza utworów komercyjnych oraz royalty free. Dzięki tej opcji klienci nie muszą odprowadzać składek do Organizacji Zarządzania Prawami Autorskimi.

Make scent media – rozwiązania aromamarketingu, czyli urządzenia do aromatyzacji.

Rozrywka dla dzieci to rozwiązania

Make kids happy media – rozwiązania w miejscu sprzedaży skierowane do dzieci: „domki” z ekranami, na których odtwarzane są najpopularniejsze bajki Disneya i które mogą być obradowane przez klientów.

Make video media, czyli systemy digital signage – usługa wykorzystująca komunikację wizualną i systemy wideo w miejscach sprzedaży.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej