Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos
Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategic director w San Markos. Będzie zarządzał działem kreacji wraz z Andrzejem Kownackim, który awansował na to stanowisko w 2011 roku.
W kompetencjach Piotra Zajlicha znajdzie się organizacja pracy kreacji, a także współtworzenie strategii dla agencji oraz klientów.
Zajlich z branżą reklamową jest związany od roku 1995. Pracował m.in. z markami: CU (Aviva), Volvo, Monsanto, Mountain Dew, Era czy Żywiec w takich agencjach, jak: Testardo, DFF (Change), U-boot, a także (9 lat wcześniej) w San Markos. Od 2006 zasiadał w zarządzie Icon Communications. Jest właścicielem kilku brandów w sektorze motoryzacyjnym i FMCG.
::
San Markos, jako niezależna agencja typu full service działa na rynku od ponad 13 lat. Zajmuje się tworzeniem konceptów strategicznych i kreatywnych dla firm/marek, doborem strategii i kanałów komunikacji, kreacją cross media (ATL/BTL + digital) oraz koordynacją i produkcją kampanii.