...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ivan Hernandez odpowiedzialny za strategię w grupie Walk

Do zespołu grupy marketingowej Walk dołączył Ivan Hernandez. Jako digital strategy and development director będzie odpowiadał za doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji marketingowej i mediów cyfrowych.

Hernandez posiada wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie w zakresie opracowywania kompleksowych strategii komunikacyjnych i reklamowych dla potrzeb mediów cyfrowych.

W dotychczasowej karierze współpracował m.in. z MTV Networks, Korn/Ferry International, Brand New Heaven, Grey Group oraz MSLGROUP. Związany był również z Akademią Leona Koźmińskiego, gdzie w ramach programów MBA i BBA wykładał przedmioty z zakresu digital marketingu, rozwoju biznesu i projektowania ścieżki kariery.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF