TNS na temat reklamy w przestrzeni publicznej

Czy Polacy są narodem bylejakości, czy też zależy im na estetyce? Czy ładnie i porządnie ma być tylko w domu, czy też na ulicach? Jak postrzegamy reklamę w miastach, na wsiach i przy drogach – tolerujemy ją, czy może mamy jej już serdecznie dość?
TNS Polska przeprowadził badanie „Reklama w przestrzeni publicznej”, w którym odpowiada na te pytania.
– Zawsze szczególną wagę przykładamy do dobrego raportu, a skoro mowa o otoczeniu w którym żyjemy, postanowiliśmy razem z naszym partnerem, Good Looking Studio, stworzyć raport, jakiego świat nie widział i zaprezentować go właśnie w przestrzeni publicznej – zapowiadają przedstawiciele TNS.
Multimedialna premiera raportu w formie video mappingu odbędzie się na warszawskim Powiślu, 12 września, przy ul. Solec 85, w godzinach 20:00-22:00.
Więcej informacji na www.tnsglobal.pl i www.facebook.com/events/527851807284664/?ref=22.