Top 10 kampanii wideo
Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Zapraszamy do śledzenia cotygodniowych rankingów najskuteczniejszych reklamodawców. W każdy wtorek będziemy publikować dane pochodzące z badania gemiusAdReal, prowadzonego przez firmę Gemius.
Najczęściej oglądany spot wideo online w ubiegłym tygodniu promował smartfony Samsung Galaxy S7 i S7 edge. Kreacja zanotowała ponad 27 milionów emisji i dotarła do 4 milionów real users (4-10 kwietnia), co oznacza, że spot był emitowany co piątemu internaucie używającemu przeglądarek na urządzeniach PC. Spot wyświetlany jest od 3 kwietnia 2016.
Na drugim miejscu widzimy kampanię Axe, która dotarła do niemal 3,3 milionów real users i odnotowała ponad 11 milionów emisji. Trwający 1 minutę spot, promujący całą linię pielęgnacji dla mężczyzn po hasłem “Find Your Magic”, zadebiutował w styczniu w Stanach Zjednoczonych, między innymi podczas Super Bowl, a w polskim internecie wyświetlany jest od 31 marca 2016. Pełnej kreacji towarzyszyła emisja jej krótszych fragmentów.
Na podium znalazł się również 30-sekundowy spot T-mobile z Tomaszem Kotem i Kingą Preis, z końcowym komunikatem promującym certyfikat “Best in test”. Kampania widoczna jest od 16 marca. To jedyna polska produkcja w pierwszej trójce. Warto dodać, że w tym samym czasie na Facebooku emitowany był film, pokazujący kulisy powstawania spotu, a także kilka krótszych wersji kreacji.
::
źródło: Gemius
foto: Fotolia.com // autor: apinan
wypowiedź ekspercka: Marta Sułkiewicz