...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Twitter planuje nowe targetowanie reklam

Unikatowe targetowanie reklam ma być oparte o adresy email oraz ciasteczka.

Jednak ten rodzaj targetowania reklam, pomimo zalet, wzbudza pewne wątpliwości. Dotyczą one prywatności użytkowników oraz wykorzystywania ich danych. Przedstawiciel Twittera wyjaśnia, że dane będą zbierane i analizowane według odpowiednich kryteriów. Dzięki temu niemożliwe będzie zbieranie dodatkowych danych i przekazywanie ich dalej.

Targetowanie wpisów poprzez adresy email potwierdza, że mailing jest jednym z najlepszych narzędzi promocji w internecie.

 

Zobacz także:

Klienci z social media mało wartościowi

E-mailing w e-commerce

 

Wszyscy użytkownicy Twittera mają możliwość wyłączenia wpisów sponsorowanych w ustawieniach konta.

Jednak patrząc na bardzo wolno rosnącą popularność mikroblogingu w Polsce, jeszcze przez długi czas nie zagraża nam nadmierna ilość reklam na Twitterze.

Źródło: www.adweek.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF