Twitter planuje nowe targetowanie reklam

0 2 362

Unikatowe targetowanie reklam ma być oparte o adresy email oraz ciasteczka.

50 kreatywnych 750x100px

Jednak ten rodzaj targetowania reklam, pomimo zalet, wzbudza pewne wątpliwości. Dotyczą one prywatności użytkowników oraz wykorzystywania ich danych. Przedstawiciel Twittera wyjaśnia, że dane będą zbierane i analizowane według odpowiednich kryteriów. Dzięki temu niemożliwe będzie zbieranie dodatkowych danych i przekazywanie ich dalej.

Targetowanie wpisów poprzez adresy email potwierdza, że mailing jest jednym z najlepszych narzędzi promocji w internecie.

 

Zobacz także:

Klienci z social media mało wartościowi

E-mailing w e-commerce

 

Wszyscy użytkownicy Twittera mają możliwość wyłączenia wpisów sponsorowanych w ustawieniach konta.

Jednak patrząc na bardzo wolno rosnącą popularność mikroblogingu w Polsce, jeszcze przez długi czas nie zagraża nam nadmierna ilość reklam na Twitterze.

Źródło: www.adweek.com

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej