Twitter planuje nowe targetowanie reklam

Unikatowe targetowanie reklam ma być oparte o adresy email oraz ciasteczka.
Jednak ten rodzaj targetowania reklam, pomimo zalet, wzbudza pewne wątpliwości. Dotyczą one prywatności użytkowników oraz wykorzystywania ich danych. Przedstawiciel Twittera wyjaśnia, że dane będą zbierane i analizowane według odpowiednich kryteriów. Dzięki temu niemożliwe będzie zbieranie dodatkowych danych i przekazywanie ich dalej.
Targetowanie wpisów poprzez adresy email potwierdza, że mailing jest jednym z najlepszych narzędzi promocji w internecie.
Zobacz także:
Klienci z social media mało wartościowi
Wszyscy użytkownicy Twittera mają możliwość wyłączenia wpisów sponsorowanych w ustawieniach konta.
Jednak patrząc na bardzo wolno rosnącą popularność mikroblogingu w Polsce, jeszcze przez długi czas nie zagraża nam nadmierna ilość reklam na Twitterze.
Źródło: www.adweek.com