...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Welcome Festival w mediach społecznościowych – zwycięzcy konkursu

Welcome Festival 2013 - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc już się zakończył. Przypomnijmy, że przez dwa festiwalowe dni trwał konkurs na największą aktywność w mediach społecznościowych. Zadaniem uczestników było zamieszczanie treści związanych z festiwalem. Nagrodą w konkursie jest roczna prenumerata magazynu "Brief".

Poniżej zamieszczamy listę zwycięzców, których wpisy – oznaczone hashtagiem #welcomefestival – miały największy wpływ społecznościowy:

– Adam Szprot

– Monika Czaplicka

– Anna Korzeniewska

– Artur Jabłoński

– Monika Nowak-Luty

Zwycięzcom dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wygranej. W sprawie szczegółów związanych z nagrodą będziemy kontaktować się indywidualnie.

Poniżej przedstawiamy wybrane wpisy. Warto podkreślić, że większość z nich pochodziła z Twittera. Narzędzie do monitoringu i analizy udostępnił Brand24

 

Gdańsk Welcome Festiwal

Skandia Welcome Festival

Malwina Nowak-Luty Welcome Festival

Artur Zabłocki Welcome Festival

Adam Szprot Welcome Festival

Artur Jabłoński Welcome Festival

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF