Welcome Festival w mediach społecznościowych – zwycięzcy konkursu

Welcome Festival 2013 - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc już się zakończył. Przypomnijmy, że przez dwa festiwalowe dni trwał konkurs na największą aktywność w mediach społecznościowych. Zadaniem uczestników było zamieszczanie treści związanych z festiwalem. Nagrodą w konkursie jest roczna prenumerata magazynu "Brief".
Poniżej zamieszczamy listę zwycięzców, których wpisy – oznaczone hashtagiem #welcomefestival – miały największy wpływ społecznościowy:
– Adam Szprot
– Monika Czaplicka
– Anna Korzeniewska
– Artur Jabłoński
– Monika Nowak-Luty
Zwycięzcom dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wygranej. W sprawie szczegółów związanych z nagrodą będziemy kontaktować się indywidualnie.
Poniżej przedstawiamy wybrane wpisy. Warto podkreślić, że większość z nich pochodziła z Twittera. Narzędzie do monitoringu i analizy udostępnił Brand24