Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Decyzja o tym, na co przeznaczyć dany budżet bywa bardzo trudna, szczególnie gdy na szali stawiamy sukces naszej firmy. Aby pomóc Wam w odpowiedzi na pytanie na co wydawać pieniądze i jak nimi rozsądnie dysponować przedstawiamy infografikę, dzięki której dowiecie się na przykład na co Coca-Cola wydaje najwięcej podczas promocji swoich treści.
Do najczęstszych form wykorzystywanych w content marketingu możemy zaliczyć artykuły eksperckie, poradniki, testy, posty, raporty czy materiały wideo. Możliwości jak widać jest wiele, co sprawia niejednokrotnie, że podjęcie decyzji o podzieleniu budżetu na promocję treści może spędzać sen z powiek. Według przedstawionej poniżej infografiki, przygotowanej przez Express Writers, dowiadujemy się, że każdego dnia pojawia się aż 27 milionów treści promocyjnych, a 25 proc. budżetu promocyjnego przeznaczanego jest właśnie na content marketing. Co więcej, ponad 60 proc. konsumentów jest bardziej przychylnych do kupienia jakiegoś produktu, jeśli marka działa poprzez niestandardowe akcje promocyjne.
Zapraszamy do zapoznania się z infografiką.
::
Źródło: HubSpot Blog
Zdjęcie: Fotolia – Autor: kittitee550