...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystartował ORLEN Wyścig Narodów

Start w Czechach, wymagający etap na Słowacji i wielki finisz w Polsce – tak wygląda plan tegorocznego ORLEN Wyścigu Narodów, jednej z trzech rund prestiżowego UCI Nations Cup U23. Rywalizacja czołowych kolarzy rozpoczęła się w środę, 15 maja. Ostatni etap zaplanowano na 19 maja. ORLEN po raz kolejny wspiera imprezę w charakterze sponsora tytularnego.

Kolarstwo wsparciem dla realizacji celów ORLEN

ORLEN umacnia pozycję największego sponsora krajowego sportu i mecenasa kultury, a realizowane działania sponsoringowe mają za zadanie wspierać strategię koncernu, budując rozpoznawalność marki oraz relację z klientami na rynkach, na których Grupa prowadzi swoją działalność.

Kolarstwo zajmuje ważne miejsce w działalności sponsoringowej Grupy ORLEN, która w ostatnich latach obejmowała kompleksowym wsparciem wszystkie najważniejsze imprezy rozgrywane w Polsce i za granicą. W zeszłym roku koncern debiutował jako Sponsor Główny Tour de Pologne, perły polskiego kolarstwa i jednocześnie największej cyklicznej imprezy sportowej w kraju. ORLEN Paliwa od lat towarzyszy młodym zawodnikom mierzącym się w TdP Junior im. Mariusza Więckowskiego.

Zaangażowanie w organizację międzynarodowych wydarzeń kolarskich buduje rozpoznawalność marki, co jest kluczowe w kontekście  działalności Orlenu.

ORLEN skupia się między innymi na popularyzacji kolarstwa amatorskiego, współpracując z Lang Team Race. Według danych GUS jazda jednośladem to najczęściej podejmowana przez Polaków aktywność fizyczna – bez względu na wiek i płeć. O jego popularności  świadczy także fakt, że po ośmiu latach przerwy na szosy wraca  Tour de Pologne Women, któremu również patronuje ORLEN.

Przepustka do kolarskiej elity

Tegoroczny ORLEN Wyścig Narodów składa się z 5 etapów. Na blisko 690-kilometrowej trasie pojawią się kolarze 22 reprezentacji narodowych oraz 3 ekipy krajowe. Wyścig to przepustka do kolarskiego świata dla zawodników do lat 23. W przeszłości rywalizację na trasie OWN zwyciężali choćby Marijn van den Berg czy Olav Kooij, którzy w kolejnych latach wygrywali między innymi etapy Tour de Pologne.

Logotyp ORLEN w trakcie tegorocznego wyścigu będzie eksponowany na nośnikach reklamowych podczas wszystkich etapów – między innymi na bandach wyznaczających trasę, ściankach zdjęciowych, balonach pneumatycznych oraz koszulkach lidera klasyfikacji generalnej ORLEN i klasyfikacji górskiej Lang Team. Ponadto logo znajdzie się na materiałach promocyjnych w druku, digitalu i mediach społecznościowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF