Zdefiniować content marketing

0 4 166

Bardzo aktualnym tematem, poruszanym podczas konferencji „E-komunikacja 2014” był temat content marketingu.

Debata zorganizowana podczas tego wydarzenia dotyczyła tej właśnie formy marketingu. Podczas rozmowy, nasi goście podjęli się próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem.

W roli ekspertów wystąpili:
– Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet
– Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network
– Maciek Nowicki – Managing Creative Director, Isobar
– Maciej Woźniak, Agencja Whites

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej